var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

دو هفته اول این ماه، فندق به همراه مادرش شمال بود. بهش خوش گذشته بود. اصولا هر قدر آدم بیشتری دور و برش باشه سرحال تر و پر جنب و جوش تره. وقتی دیدمش احساس کردم که نسبت به دو هفته قبل به وضوح رشد بیشتری کرده، تپل تر شده (چون اصولا شمالیا زیاد میخورن) و مشخصا پیشرفت قابل توجهی در صحبت کردن داشته. دم همسر و خانواده اش گرم که این مدت زحمت زیادی کشیدند. و اما ماهنامه فندق خانم:

۱۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۳
آقای پدر

وقتی اول صبح از خواب بیدار میشم و از پنجره بدون پرده اتاق کارم بیرون نگاه میکنم پر از احساسات و افسوسای دلپذیر میشم...

۲۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۲۵
آقای پدر

ارتباط من و خواب مثل ارتباط من و یکی از دوستانمه. همدیگرو دوست داریم، اصلا یه جورایی عاشق همیم اما از هم اجتناب میکنیم، گاهی همو میرنجونیم و گاها حتی دعوا و داد و بیداد و قهر و کتک کاری راه میندازیم... اما در نهایت باز کنار هم هستیم.

۱۷ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۵
آقای پدر

کاش میتونستم زودتر بازنشسته بشم... بعد کاسه کوزمو جمع میکردم و دست دخترارو میگرفتم و میرفتم یه شهر متوسط و برای خودم یه کتابفروشی باز میکردم... خوبیش به اینه که همسر از تهران بیزاره و احتمالا حسابی هم استقبال بکنه.

۲۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۵۹
آقای پدر

به نظرم باید این پست رو بخونید. علیرغم اینکه به شدت آزاردهنده و تنده، علیرغم اینکه بیش از اندازه یک جانبه نگرانه است اما دستکم صریح و روشن و مهمتر از همه کامله. هر چیزی که در این رابطه تا حالا شنیدید ، دسته بندی و کلاسه شده. هرچند دیدگاه تا حدی سرد و خاکستری نویسنده هم بر تاثیرگذاریش اضافه کرده.البته لینک پست به معنی تایید صد در صدی محتوا نیست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۱۸
آقای پدر

میخواهم حداقل یک نفر باشد که من با او,  از همه چیز همانطور حرف بزنم که با خودم حرف میزنم...

ابله, چارلز بوکوفسکی

۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۱۴
آقای پدر

بیشتر از یک هفته از شروع سال جدید گذشته و من هنوز چیزی ننوشتم. نه اینکه نخوام بنویسم، نه خدا شاهده، ولی چون میدونستم باید یه چیزی درباره سال جدید و عید و چه میدونم تحول و شروع دوباره و از این چیزا بنویسم، مطالب نصفه و نیمه ام همینجور موند و خاک خورد.

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۶
آقای پدر