var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

۲۱۲- بهترینی که نیست!

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۴۲ ق.ظ

بله، منم قبول دارم که باید رازدار بود، نباید درد دل کرد، اصولا نباید زیاد حرف زد... ولی وقتی کسیو پیدا کردید که میتونه بهترین شما باشه و بهترین اون باشید...همه چیزو بهش بگید.

هربار که چیزی رو ازش مخفی می‌کنید ازش دور می‌شید، ازتون دور میشه... تا جاییکه به خودتون میاید و می‌بینید دیگه اون «بهترین» معنایی نداره.

با هربار مخفی کردن فقط فاصله ایجاد می‌کنید.

دیگه اون «بهترین» معنایی نداره...

 

پی نوشت قرنطینه ای:

- فرصت خوبیه برای دیدن سریال های آخرالزمانی. اگر اهل چالش و تفکر و تحلیل هستین و هیکل مرده از قیافه زنه براتون جذابتره توصیه میکنم «Leftovers» رو ببینید. نکته بامزه اینه که شباهت عجیبی با ... خب اینجوری بهتون بگم که در یک زمان، ۲درصد جمعیت کره زمین ناپدید میشن، همین جوری الکی! حالا ما وقایع رو از چند سال بعد پیگیری میکنیم. نکته جالب اینه که اصلا مهم نیست چه اتفاقی برای اون «رفتگان» افتاده، ما قراره «بازماندگان» رو پیگیری کنیم. یه جورایی تحلیل جامعه‌شناختی پس از فاجعه... خدای من! قراره دوران پساکرونا چه طور باشه؟ لامصب حتی عدد «رفتگان» هم مارو یاد کرونا میندازه!!

امتیاز ویژه: لازم نیست منتظر فصل های جدید باشید. به طور کامل و در سه فصل ساخته شده.

دومین سریال چندان شباهتی به اولی نداره، درواقع فقط دوتا شباهت داره: دنیای پسافاجعه و هیکل مرده! سریال «see» کم مایه، سبک و سرگرم کننده است، فعلا فقط فصل اول ساخته شده و علیرغم اینکه موضوع خلاقانه ای داره اما سازندگان ترجیح دادن به جای بحث های فلسفی درباب معنای زندگی انسان، سرگرم کننده و کول(!) باشن. داستان هم اینه که بر اثر یک بیماری در قرن ۲۱ ام(!) فقط ۲میلیون نفر روی کره زمین باقی موندن که همه‌گی هم کور هستن و بینایی اخ و بد و پیفه و هرکسی هم صحبت از «دیدن» بکنه توسط ملکه جقی(!) به سزای اعمال ننگینش میرسه!

امتیاز ویژه: جیسون موموآ

 

»» لطفا اگر زنده اید و اتفاقی منو خوندید، یه ندا بدید ببببنم چندتا فاتحه باید بخونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
آقای پدر

نظرات  (۱۳)

سلام آقای پدر.

ممنون بابت معرفی فیلم ها.

برای من بی زحمت فاتحه نخونید.

من هنوز خدا بخواد زنده ام😁😁

پاسخ:
سلام و سلامت باشید.
زنده بودنتون برقرار

منم زنده ام. ولی بعد از ۱۷سال کار مداوم و تعطیلات پر رفت و آمد، بقول دخترم به زندگی لاکچری ای که آرزوشو داشتم رسیدم. منظورم اینه که زنده ام و شاد ازین سبک زندگی جدید😉

پاسخ:
خوشحالم که هستی ناهید خانم.
سبک زندگی جدید!! خیلی داره دیگه اعصاب خوردکن میشه. یه جورایی اسیریه!

حاضر حاضر

سلام

من خوب خوبم.شما خوبی؟

 

ممنون از معرفی:)

 

 

پاسخ:
سلام ممنون از بطفت. منم به خوبی بقیه ام

سلام:)

امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه....

من خواننده خاموش ولی پرو پا قرص این پیجم ...

دیدم حضور غیابه ... اومدم منم حاضری بزنم..هر چند با توجه به خاموش بودنم احتمالا در نقش نخودی باشم😊

 

پاسخ:
سلام و ممنون از لطفتون. 
وبلاگ سوت و کور دیگه پروپاقرص نداره که!!

سلام منم زنده ام ممنون از معرفی فیلم ها 

 

با تاخیر سال نو مبارک

پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک... چه سالی هم هست!!

برا من فاتحه نخون

زنده ام هنوز

پاسخ:
سلام الی خانم.
خداروشکر

برای من فاتحه بخون. چون مرده متحرکم.

هر چی تلاش میکنم نتیجه ای نداره. حتما ایراد از منه

سال نو مبارک آقای پدر ، مرد ، پسر.‌امیدوارم امسال براتون سال بهتری باشه و عشق و آرامش بیشتری کنار خانوادتون داشته باشید.

اگر کسی براتون بهترینه از دستش ندید ولی اگه بهترین نیست راحت بهش بگید و رها شید. 

پاسخ:
سلامی فندوقی خانم بامزه.
میدونم که این پیغامت حالت شوخی داره.
خوشحالم که خوبی و خوب بمون.
ممنونم از دعای خیرت

سلام منم خواننده خاموش اینجام

خدارو شکر خوبیم

 

پاسخ:
خواننده خاموش؟ من که خودمم دوساله تقریبا خاموشم

سلام.سال نو مبارک باشه.

پاسخ:
سلام و ممنون از تبریک و سلامتیتون

سلاااام

شما هم زنده این هنوز؟!

پاسخ:
سلاااام
از این زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم!

چه خوب که دوباره نوشتین

تعریف سریال سی را شنیدم

اما هرکاری کردم موفق به دانلود نشدم

دلم میخواست ببینم ولی نشد

پاسخ:
خیلی کم مینویسم. پیر شدم و کم حوصله و غرغرو.
میتونی از سایت دیجی موویز دانلود کنی که به صورت hardsub هم هست.

اهم اهم من زنده حاضرم و هنوز به یاد شما و نل و...

بزرگه خوبه؟ از کوچیکه چه خبر؟! خانومی شده احتمالا 

پاسخ:
به سلامتی انشالا
ممنون. کوچیکه دیگه خیلی هم کوچیک نیست. سال دیگه باید بره مدرسه

منم زندم، خداروشکر که شما هم زنده ای

ولی اگر فاتحه میخواهی بخونی بخون ضرر نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی