var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دلگشادی!!!

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۷ ق.ظ

همینجوری بی دلیل یادش افتادم...

اینجور وقتا معمولا خاطرات و لحظات خوبی که باهم داشتید هجوم میاره به ذهنتون و ممکنه باعث ترشح مقادیری اپی نفرین یا حتی آکسی توسین بشه...

براش پیغام گذاشتم: «امیدوارم همونجور که دلت میخواد باشی، دلم برات تنگ شده.»

هنوز سین نکرده بود که سراغشو گرفتم! فهمیدم این اواخر کرونا گرفته!

پیغامم رو پاک کردم!!!

 

پی نوشت:

- یه درصد احتمال میداد که ممکنه ریغ رحمت سر بکشه، نباید از من حلالیت می گرفت؟ چقدر بی ملاحظه شدن مردم!!؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۶
آقای پدر

نظرات  (۲)

۲۰ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۴ آشنای قدیمی

سلام. یعنی معتقدید احساسات همش بخاطر ترشح هورمونهاست؟

چرا از اون توقع حلالیت دارید ولی از خودتون توقع نگرانی بابت حالش ندارید اونم وقتی که میدونید مریضه؟

 

پاسخ:
نه بابا، قطعا همه اش نیست!🤪
من که نمیدونستم مریضه، اتفاقی فهمیدم... ولی اون که میدونست!
آشنای قدیمی؟! آشنایی که من نشناسم آشنا نیست... نهایتا خواننده قدیمیه😁

چقدر زهر تو نوشتارتونه آقا معلم.

ولی من دلم تنگ میشه میگم بدون توجه به عواقبش.شاید فردا بیاد و اون آدم نباشه.

فقط برای خودتون مینویسید؟ مخاطب مهم نیست؟

پاسخ:
یاعلی... زهر! واقعا اینقدر گزنده می‌نویسم؟!
شما کار درستی انجام میدید. این رو جدا عرض می کنم.
بله، فقط برای خودم می‌نویسم. هروقت که دلم بخواد. اگر میخواستم برای مخاطب بنویسم میرفتم تو اینستا بلاگر میشدم.😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی