var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است


انتخابات آمریکا یه بار دیگه ثابت کرد که ملت ما و ملت آمریکا به یه اندازه نمیفهمیم!!! اینکه ملت آمریکا هم کعنهو ملت غیور و متوهم ما در رویا و خیال به سر میبریم و در انتظار رسیدن به رویای میهن پرستانه ایرانی یا آمریکایی و تحقق آرمان های ناسیونالیستی مون، بیش از اینکه به همراهی با دنیا و همبستگی جهانی فکر کنیم، به اعتلای ایران یا آمریکایی آباد، آزاد، ثروتمند و قدرتمند (البته هرکدوم به زعم خودمون) فکر میکنیم!!!! کلا دنیا به تخم مبارکمون هم نیست. اشتباه برداشت نکنید. منظورم این نیست که چون بیشتر دنیا آرزو می کرد ترامپ رییس جمهور نشه، مردم آمریکا هم باید کلینتون رو انتخاب میکردن، نه ابدا منظورم این نیست. 

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۲
آقای پدر

خب خب خب... بعد از تقریبا دوهفته وقت پیدا کردم که یکم بنویسم. حقیقتش این وقت آزاد رو مدیون آلودگی هوا و کسالت خودم و مرحمت رییس محترمم هستم. تا نزدیکای ظهر خونه موندم اما دیدم نمیتونم تحمل کنم، پس سری به رفیق قدیمی خودم، پارک لاله، زدم. توی راه یادم افتاد که دقیقا ابان سال قبل یه پست اکتشافی از گشت و گذارم توی پارک لاله نوشتم؛ البته توی بلاگفا. هنوز اینجا نیومده بودم. اون وقتا طنازانه تر و بانمک تر مینوشتم و البته جسورانه تر. خاصیت بیان اینه که شمارو به سمت جدی نویسی و محتاطانه نوشتن میبره! به هرحال... به نظرم خالی از لطف نیست که پستی که دقیقا ۱۸ آبان ۹۴ در یک روز بارانی نوشتم، در هوایی کاملا متفاوت، دوباره اینجا بیارم:

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۳:۰۰
آقای پدر

اصولا آدمهای عادی، آدمهایی که دوروبرمان هستند،فقط چیزهایی را بیان میکنند که شنیده اند. آنها چیزی را می گویند که قبلا از شخص دیگری، جای دیگری، تلویزیونی، روزنامه ای، چیزی شنیده اند. از بیان عقایدشان واهمه دارند. یا اساسا عقیده ای ندارند. یعنی یا شعور عقیده داشتن ندارند ویا شعور دسته بندی و بیان آن را. پس به راحتی می توان بر روی آنها تاثیر گذاشت. کافیست آنچه میخواهید نشرش بدهید، عقیده راسخ خودتان، یا حتی کاری که برایشان انجام داده اید، دوبار بهشان گوشزد کنید. به گونه ای که متظاهرانه و خودنمایانه و منت وار به نظر نرسد. نظر شما میشود عقیده آنها. شاید نگویند که از شما شنیده اند اما مهم نیست. شما نظرتان را به آنها غالب کرده اید. 

فریب شب نشینی های خانوادگی یا همسفران تاکسی اتان را نخورید. اصولا ما ایرانی ها در همه حال و در هر زمینه ای کارشناس هستیم. آنچه از انها میشنویم نظرخودشان نیست، مفهومی  است که دیگری آگاهانه یا نا آگاهانه در آنها جا انداخته است. پس در آنها عمقی ندارد... نترسید، براحتی می توانید شکستشان دهید. 

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۳:۱۸
آقای پدر