var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سرآغاز دوباره

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ
یه عده ای که منو میشناسن میدونن که قبلا تو بلاگفا مینوشتم. به دلایل مختلف تصمیم گرفتم اونجا رو ترک کنم. کلا احساس بهتری به بیان دارم تا بلاگفا. سعی میکنم آرشیو بلاگفا رو بی کم و کاست به اینجا منتقل کنم تا هم خودم خیالم راحت بشه و هم به قول یه دوستی به خواننده هام خیانت و توهین نکرده باشم. ممنون از دوستانی که همراهیم میکنن.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
آقای پدر

نظرات  (۱۹)

خونه نو مبارک واقعا سخت نبود حدسش
پاسخ:
قربان شما
حالا چرا بلاگ؟؟؟
برا هر کامنت باید اسم نوشت و ذخیره نمیکنه مشخصات و
دیگه چه کنیم میسازیم باهات آقای پدر فقط و فقط بخاطر فندقت
پاسخ:
به نظرم خیلی شیک و با امکانات رسید. به علاوه اینکه امکان انتقال کل وبلاگ قبلیمو دارم، البته اگر بلاگفا کمتر قر بیاد.
پیشنهاد بهتری داری؟
پیداتون کردم که! :/
پاسخ:
خوشحالم از این بابت
اییی بااابااا از ما تنبلترم پیدا شد من خداروشکر کردم هر بار ایمیل نمیخواد آوا جان فقط کلاسش بالاس شکلک نداره
پاسخ:
اتفاقا چون کلاسش بالاست شکلک نداره.
تازه دیگه هم مجبور نیستی برای نیشخند و ریشخند و پوزخند و فحشخند و بقیه خنده ها یه شکلک بزاری. از همون ((خخخخخخخخ ...)) استفاده کن!!
تازه فارسی انگلیسی هم نداره کدش [نیشخند]
منم همینو میگم دیگه چون کلاسش بالاست نداره
خبر میدادین زودتر می اومدیم کمک واسه اثاث کشی!
منزل نو مبارک..
پاسخ:
میپسندی؟ خودم که خیلی از اینجا خوشم میاد. البته قالب قبلیمو هم دوست داشتم
سلام چقد خوبه اینژا :) مبارکه بابا ژون فندق
پاسخ:
اره واقعا. ممنون. شما هم باید اون بلاگفای کوفتی رو ول کنی بیای اینجا یا بلاگ اسکای. تازه میفهمی بلاگفا چقدر کودن و بی خاصیته

خو من متولد مردادم یه متولد مرداد متاسفانه وصل به چیزای قدیمیش... فعلا دچار یه مشکلیم ک ب محض خوب شدن اوضاع روحیم مینویسم ب صورت رمزی نظرت برام مهمه 
پاسخ:
امیدوارم زودتر رو به راه بشی. خوشحال میشم اگر کاری از دستم بربیاد.
این بیان بیشعور برای شما راحت ساخته شد؟!
من هرچی میخوام عضو شم میگه تاییدیه ایمیل معتبر نیست، این ک از بلتگفا خر تره!
پاسخ:
برای من که خیلی راحت بود. ایمیلت چک کردی؟ لینک تایید برات ارسال کرده بودن؟
خودمم منتها چون الان آواره ام و خونه به دوش! کامپیوتر خودم دم دستم نیست تو اداره. از این ور اون ور سرک می کشم.
آدرس نمی تونم بذارم چون تو سیستم دوستان سیو میشه. خطرناکه
پاسخ:
پس برای همینه یه مدته کلا همه جا کمتر دیده شدی خانم
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۴ آذرمیدخت
سلام . خیلی بهتر شد که از بلاگفا اومدید بیرون چون هیچ اعتمادی دیگه بهش نیست. هر لحظه ممکنه آرشیو وبلاگت بپره. دقیقا همون بلایی که سر وب من اومد
پاسخ:
متاسفم بابتش. به طور طبیعی باید بتونم وبلاگم قدیمم رو انتقال بدم به اینجا، اما ظاهرا بلاگفا اجازه اش رو نمیده
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۶ دختربنفش
مرسی بلاخره یافتمتون
پاسخ:
عرض ادب 
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۵ دختربنفش
نمیدونم چرا نمیتونم آدرستونو سیو کنم تو وبلاگم
پاسخ:
چون بلاگفا با بیان خیلی چپه. تلاش نکن، نمیشه
نیستید ها ..
پاسخ:
چرا بابا, هستم. اتفاقا به شما هم همیشه سر میزنم
:/
پاسخ:
هوم؟!
^-^
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۰ نیازی نیست میشناسه من رو
دقیقا معنی تنفر ک تو ی پستت گفتی رو فهمیدم و فکر کنم دچارش شدم :)))))
پاسخ:
من متوجه نمیشم!
۱۷ دی ۰۱ ، ۱۴:۵۶ فاطمه. ش. د

آدرس بلاگفاتون؟ 🦦

پاسخ:
پاکش کردم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی