var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سیگار

چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴ ق.ظ

پکی دیگری میزنم، سرم را بالا میگیرم و با لذت بیرون میدهم...

نگاهم میکنی، میدانم که نگاهم میکنی و تو هم پکی میزنی، کوتاه تر و کم رمق تر از من... اما با همان لذت بیرونش میدهی. حتی بدون اینکه نگاهت کنم هم میدانم که دیگر سردت شده است، یقه ی ژاکتت را جمع میکنی و پکی دیگری میزنی و بلافاصله ته سیگار نصفه ات را از لبه پشت بام پرت میکنی پایین. خوشم میاید که اصلا نگران این نیستی که کجا میوفتد...

دود سیگارت را بیرون میدهی و برمیگردی و روبه رویم می ایستی، زل میزنی به صورتم، از آن نگاه ها که آبم میکنت. پر از شیطنت، پر از شیفتگی، پر از عطش... از آن نگاه ها که میسوزاند.

سیگارم را از دستم میگیری، پکی به آن میزنی، دودش را به کنار میدهی بیرون و بقیه سیگار مرا -تورا- از همان لبه که کلک قبلی را کندی پرت میکنی پایین. نک پنجه می ایستی و لبهایت را میچسبانی به لبهایم و ... فقط فشارش و صدایش را حس میکنم، قبل از اینکه گرمایی حس کنم خودت را میکشی عقب. سرت را بالاتر میگیری تا نمِ ریز باران به صورتت بخورد. دستم را میگیری و میکشی سمت خودت : «بریم پایین دیگه، هم سردم شده و هم ...» چشمهایت را تنگ میکنی و ادامه میدهی: «بریم گرم بشیم» و مرا دنبال خودت میکشی پایین... شاید هم بالا!

 

پی نوشت:

- همین طوری از من بپذیرید. دنبال کشف و واکاوی من نباشید. چیزی جز ترواشات ذهنی من وجود نداره.

- هرچی توی کامنتهام دنبال وبلاگ های دوستان و خواننده های قدیمیم میگردم، با در بسته مواجه میشم. انگار من از یه سیاره دیگه برگشتم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۲
آقای پدر

نظرات  (۳)

خیلی قشنگه، تو بنویس ما هم همینطوری میخونیم و لذت میبریم

وبلاگستان مدتهاست سوت و کور شده

پاسخ:
ممنون از لطفت.
یه کم لوس شده فقط.
صدقه سر اینستا و تلگرام دیگه اینجا جذابیتی نداره.
۲۲ تیر ۰۱ ، ۱۲:۱۶ بهار شیراز

به به چشم مون روشن به جمال دوست قدیمی ....

خوشحالم که برگشتید...امیدوارم که حال دل همگی خوب باشه...خودتون، بزرگه، کوجیکه...

پاسخ:
ممنونم از لطفت... خوبه که بعضیا هنوز سرپا هستند و ادامه میدن مثل شما
۱۶ دی ۰۱ ، ۱۷:۳۶ فاطمه. ش. د

اولین متنی که از وبلاگتون خوندم.

حتی سیگار دوست نداشتنی هم وقتی به عشق پیوند میخوره، دوست داشتنی میشه :)

پاسخ:
هرچیزی که با عشق ، یه عشق درست و حسابی، پیوند بخوره ، طعم متفاوتی پیدا میکنه. حتی چیز مزخرفی مثل سیگار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی