var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

از دست رفته

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۲ ب.ظ

اینکه شما روزتون، و حتی هفته اتون رو چطور بگذرونید، یه طورایی صرفا وابسته به اون احساسیه که از درون خودتون میجوشه. اینکه بخواید منتظر بمونید تا وقایع و پیشامدها، احساس و حال شما نسبت به زمان رو تعیین کنن، و یا برعکس حال و احساس شما، دیدگاه و معیار سنجش خوب و بد و مثبت و منفی وقایع روزانه شما باشن، یه امر کاملا انتخابیه و مربوط به شخصیت شما میشه. 

واقعیت موضوع اینه که هیچکس تا اون حد تعهد نداره که خودشو مسئول حال و هوای شما بدونه و مثلا بخواد خوشحالتون کنه یا عشق رو به شما منتقل کنه. اما اگر اونقدر خوشبختید که آدمی رو تو زندگیتون دارین که از لحظه ای که بیدار میشه تا اون وقتی که آخر شب پلک هاش رو روی هم میزاره به فکر اینه که احساسات مثبت و حتی شاعرانه اش رو بهتون منتقل کنه، قدرشو بدونید.

اونوقت دیگه مسأله اصلا این نیست که قراره چه اتفاقاتی در اون روز براتون بیوفته، قراره به پول کلونی برسید یا به مسافرت دلپذیری برید یا حتی در مجلس عروسی عزیزترین نزدیکانتون شرکت کنید... دیگه فرقی نمیکنه قراره چه امتحان سختی رو پاس کنید یا عمل جراحی ناجوری رو از تن بگذرونید یا اظهارنامه مالیاتی تون رو تکمیل کنید...

هیچکدوم اینها اونقدر مهم نیست که احساس آخر شبتون وقتی بهت میگه «خسته نباشید عزیزدلم...»

 اگر چنین کسی رو دارید، قدرشو بدونید... ممکنه خیلی زود و خیلی راحت از دستش بدید!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۰
آقای پدر

نظرات  (۷)

اوه خدای من!

ببینین کی اینجاست!!!

برگشتنتون مبارک!

پاسخ:
سلام، ممنون...
امیدوارم خوب باشی و تو این یه سال و نیم اتفاقات خوبی برات افتاده باشه
۲۷ مهر ۹۸ ، ۲۰:۴۳ یک همراه قدیمی

من اونی هستم که احساسات شاعرانه شروبیان مکرد

ولی اون قدرم رو ندونست.

حالا هم داره از دستم میده

هرچندشاید در ظاهرزندگی کنیم

در باطن اما

کوه یخم...

پاسخ:
بیشتر ما تا وقتی چیزی رو از دست ندیم قدرش رو نمی‌دونیم. بیشتر ما چاره ای جز کوه یخ بودن نداریم...
امیدوارم اوضاع براتون بهتر بشه.
«یه همراه قدیمی»!! چرا همه اینطوری شدن؟!!
۰۱ آبان ۹۸ ، ۱۲:۱۳ بهار شیراز

به به آقای پدر...خوش اومدین...دختر خوشگلتون خوبه؟

پاسخ:
سلام علیکم خانم...
ممنون. من که مثل همیشه ام، فندق خانم هم به شدت درحال حرف زدن و بازی کردن

سلاام اقای پدر

خوبی؟؟؟؟

 

بگو چند وقته بفکرتمممممم بابت اینه که باز کردی..

چقدر حسهای من قویه(به سقف میچسبد:)) )

 

دلم برات تنگ شده بود

پاسخ:
سلام و ممنون نل عزیز.
برگشتم اما ذهن و دلم هنوز خیلی برای نوشتن یاری نمیکنه.
خودم هم دلم برای خودم تنگ شده

برگشتی دوست قدیمی؟

یهویی دیدم اینجا باز شده، خوشحال شدم از اینکه اینجا میبینمت کرگدن

پاسخ:
کرگدن!!
سلام دوست قدیمی، ممنون از لطفت. دست و دلم خیلی به نوشتن نمیره اما میخوام باز سعیمو بکنم

سلام. از جمله وبلاگهایی هستید که صادقانه مینوشتن و به دل مینشست و از تون یاد میگرفتیم. شروع کنید بنویسید یا اینجا یا اینستا. ما کنارتونیم

پاسخ:
سلام ممنونم از لطفت.دلم میخواد بنویسم اما خیلی در توانم نمیبینم. نمیدونم، یه جورایی اعتماد بنفسم از دست دادم

سلام آقای پدر نیامده بازم رفتی 

 

بنویس 

پاسخ:
سلام خانم. میخوام بنوسم اما انگار بلد نیستم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی