var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نفس های بارون

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

امروز، یکی از اون روزاست. باز یکی از همون روزا...

همون روزا که نباید رفت سرکار، نباید خوابید، نباید توی خونه نشست.

از همون روزا که دلت میخواد فنجون چای یا قهوه ات رو بین دوتا دستات بگیری و لب پنجره نم زده و نیمه باز بایستی و آدمها و خیابون ها و کوه ها رو نگاه کنی...

از همون روزا که دوست داری بزنی بیرون، دستات بکنی تو جیبت، سرت بندازی پایین و آروم آروم پیاده رو ها رو گز کنی...

از همون روزا که ترجیح میدی به جای فکر کردن، فقط حس کنی. نه به کسی فکر کنی و نه به کاری، نه حسرت عشق گذشته ای رو بخوری و نه در آرزوی عشق دیگه ای باشی، نه به گذشته فکر کنی و نه برای آینده برنامه ریزی کنی...

امروز از همون روزاست که فقط باید حس کرد... بوکشید، گوش کرد، نفس کشید، راه رفت... امروز باید زندگی کرد.



پی نوشت: هیچ تصمیمی برای نوشتن نداشتم، سیستم بیان قابلیت حذف موقت نداره، دل بستن وبلاگم رو هم ندارم. برای همین فقط ولش کردم به امان خدا. اما امروز صبح... مسحور کننده بود و هست.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۵
آقای پدر

نظرات  (۷)

آقای پدر حذف نکنید لطفا، به امون خدا هم رها نکنید...
پاسخ:
پیشنهاد دیگه ای داری؟!
بارون خیلی خوبه خیلی
انگار تنها چیزیه که هیچوقت ازش سیر نمیشم
پاسخ:
آآآآآآآآآیییییی گفتی
امان از این روزها... روزهای این شکلی دل آدم را با خودشون میبرن
میشه خواهش کنم از اینجا تشریف نبرید... لطفا رها نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
این روزا ادم حس میکنه کاروبار مزاحم زندگی کردنه.
ممنونم از لطفت. ترجیح میدم یه مدت پستی نزارم ولی نه اینکه ننویسم. نمیدونم شاید بخاطر فشار کاری اخرسال یکم خسته ام
خیلی تنهایی نه؟ دورت شلوغه ولی تنهایی... 
تازه وقتی به خرخره میرسه که امیدم کمرنگ میشه. لحظه قشنگه ولی چاره ای هم نیست. باید ساده خوش بود...
بخدا اگه منم فهمیده باشم چی میخوام.
...خودت یه جوری ربطشو پیدا کن
پاسخ:
یه مقدار شرایطم فرق میکنه. اون قسمت که دوروبرم شلوغه درسته ولی تنها بودن!؟ خب نه، اینطور نیست. برعکس من دلم میخواد تنهاتر بودم. نه فقط از نظر ادمای دوروبرم بلکه حتی ازنظر روانی و اجتماعی و عاطفی...
ناشکری نمیکنم، خداروشکر میکنم بابت همه ادمهای دوروبرم فقط کاش من هم بلد بودم ازنظر اجتماعی و احساسی خودم رو مدیریت کنم. نمیدونم متوجه میشی یا نه. فکر میکنم یکم پیچیده است... به اندازه احساس خود تو
:)))
آی کیف کردیم، آی کیف کردیم...
پاسخ:
البته منم خودمو بی نصیب نذاشتم. واقعا کیف داد
 با عرض سلام و خسته نباشید 😬
از همون روزا که ترجیح میدی به جای فکر کردن ، فقط حس کنی ...عالییییی❤️❤️❤️
این از اون پست هاس که خیلی دوسش دارم مث پست عاشقی و..
ملموس وقشنگ
وعجییب چسبید☔️
باران با شنبه امد ، به گمانم که پر از خوش خبری أمده است 
راستی موزیکای حال خووب کن فراموش نشه 😉
البته ترافیک بارون هم زیاده با ترافیک اسفند ولی خووب بود 
اسمون این شهر همیشه پر برکت باد 🙏🏻 

پی نوشت : اولش غمگین و نگران شدم اما متوجه شدم که قصد بستن ندارین خداروشکر
مدتی استراحت کنید ریست بشین مشکلی نیس . همه مون به این وقفه نیار داریم ..
فقط شما کلا نرو :) همین !   

اخرین حرف باران ؛ 
زمین را شستم ، دوباره اغاز کنید ! 
چهارشنبه سوری مبارک 🔥💥❤️
دلتون به سرخی اتش و سرتون سبز 
حسابی خوش بگذره :) 

پاسخ:
ممنونم ستاره خانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی