var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

احوالات یک بیمار

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ب.ظ

دیگه حسابی افقی شدم... این چند روزه اینقدر کشون کشون رفتم سرکار که باز حالم بد شد و افتادم خونه! کم شنوا که شده بودم حالا حس چشایی و بویاییم هم از دست دادم! امسال به اندازه پنج سال گذشته بیمار شدم. کلا بدنم ضعیف شده. دوستی میگفت همه این ضعف بدنی از روح و روان ناراحتت بوجود اومده. نظری ندارم. شاید درست میگه. خیلی خوش ندارم این دوتا رو بهم ربط بدم.

بزرگه تا شب نمیاد، بعد از ظهر با رفقای قدیمش دوره دارن. از اونا نیستم که لازم باشه یکی هی دوروبرم بپلکه و قرص و شربت و آب میوه و چرت و پرت بهم بده. خودم از کارای خودم برمیام. بعد از ظهر منم و فندق و فلش پر از کارتونای جورواجورش. فقط این وسط خیلی نباید بهم نزدیک بشیم. خود فندق هم یکی دو روزه بهتر شده و امروز دوباره رفته مهد. فندقی که سه سال اول زندگیش اصلا  بیمار نشده بود -شایدم فقط یه بار-  تو این نه ماه به نظرم چهار یا پنج بار مریض شده. اما بیمار شدن من یکم جای بحث داره. چون کلا آدمی نبودم که خیلی دچار کسالت بشم، چه برسه به اینکه بیفتم تو خونه!

کار خاصی ندارم که تو خونه انجام بدم. یعنی دارما اما کسالتم، حس و حال انجامش رو ازم گرفته. اونقدر که حتی حوصله فیلم و کتاب هم ندارم...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۵
آقای پدر

نظرات  (۲۱)

درسته خوش ندارین حال جسمی و روحی رو بهم ربط بدین ولی منم معتقدم که خیلی بهم ربط دارن حداقل وقتی جسم درگیر میشه روحیه خیلی کمک کننده اس.مراقب خودتون باشین.
وای وقتی حال خوش نباشه یه قاشق بلند کردنم سخته.امیدورام روبراه بشین زودتر.
به خانم هم خوش بگذره کنار دوستان
پاسخ:
ممنون از لطفت مینو جان. 
دارم سعی می کنم کلا خودمو باز اوری کنم تا کلا خوب باشم. فک کنم تا عید خوب خوب باشم
با اون دوستت کاملا موفقم...
خوب بشی انشالله.
پاسخ:
خوب شدم به حمداله
به امید بهبودی 
برای ضعف جسمانی جایی خوندم شیره انگور و شیره خرما وشیره توت با هم مخلوط کنید و روش اب خنک بریزید و بنوشید. 
یه عسل مخصوص هم هس که اون انرژی زیادی میده و برای ضعف بدن هس
از معجزه شلغم تو دوران مریضی غافل نشید :)) 
خود مصرف داروهای شیمیایی ضعف جسمانی میاره خب تا حدی 
حالات روحی ام بی تاثیرم نیس ! به خصوص تو جامعه الان که بیشتر أمراض از استرس و فشارروحی و امواج و فضای مجازی نشأت میگیره .. و همینطور مراقبت از سلامتی مهمه ..  خواب کافی و روحیه رو جسم ادم تاثیر میزارن  .. اینقدرم هر روز اخبار بد میاد که دیگه نگم کلا
خداروشکر فندقی بهتره :) 
چه جالب و خووب . اخه اکثرا دوس دارن بهشون رسیدگی بشه .. و بدم نیست 
این یه توفیق اجباریه که تو خونه بشینی  و استراحت کنید 
درک میکنم موقع بیماری  ادما نه حوصله دارن و حتی بهانه گیر میشن  و حساس و مظلوم :) 
مث خانوم دکترا نسخه پیچیدم وأستون خخخ 
پاسخ:
عزیزم این نسخه ای که تو دادی یکم چیزه اخه... میدونی مشکل اونو ندارم.:))
خیلی اهل خوردن دارو و اینا هم نبودم ولی متاسفانه اینقدر امسال مریض بودم که به قرص و شربت هم کشیده شدم.
ممنونم از توجهت.
هییییی
یعنی داری پیر میشی؟
موهای سفید و مریضی و غر غرانه و....




مراقب خودت باش پیرمرد کرگدن....
.
.
.
باشه منم پیرزنم:))))
پاسخ:
خوبه خودت میدونی اخرش بهت میگم پیرزن!
اصلنم پیر نیستم، خیلی هم خوبم... ممکنه منقرض بشم اما پیر نمیشم... خر!
۲۷ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۲ تیلوتیلو
اوه اوه
نه پیر شدی ... نه ضعیف ... نه همه چیز را با هم قاطی پاطی میکنیم
البته یادمون نره روح و جسممون مرتبط هستند... چه بخوایم چه نخوایم... اما در نهایت امان از آلودگی...
انگار این کسالتها و بی حالی ها به آلودگی خیلی خیلی مربوطه
پاسخ:
کل تهران داره منو ذره ذره میکشه. من از این شهر میرم. حتما در چندسال آینده میرم.
هر چی میکشیم از این روحه وامونده است.
خدا سلامتی بده آقای پدر :)
امیدوارم هرچه زودتر خوب بشید.

پاسخ:
خدا همیشه سلامتی میده اما ما خیلی قدرشو نمیدونیم. به طرز مشکوکی خوبم!
منم امسال بدجوری افتادم تو جا و یک ماهی شده که آثار مریضی هست. مرده شورِ ویروس
پاسخ:
امیدوارم تو خوب و رو به راه و شاد و امیدوار و بقیه چیزای خوب باشی... یا بشی
قبلا میگفتی  دلت میخواد از تهران بیرون بزنی بری یه جایی کافه کتاب بزنی
پاشوو بیا شیراز اون کافه کتابتم یه جای دنج علم کن خودم میشم مشتری ثابتت پیرمرد!!
کلی هم پیرزن مثل خودم هستن میان کافه ات
پاسخ:
هنوزم میگم. هاهاهاهاها... پس به جای کافه کتاب باید قهوه خونه بزنم! نمیشه دخترای جوون قشنگ قشنگ بیان؟
امروز که برف بارید هوا بهتر نشد ؟ ؛)
شما اگه بخوای از اینجا برین کدوم شهرهارو انتخاب میکنی برای زندگی ؟ 
کنجکاو شدم ! 

پاسخ:
چرا، هوای تهران چندروزی بهتر شده.
گرگان و همدان و تنکابن فعلا جزو انتخاب هام هست. اما تموم نشده.
صادقانه
لذت نمیبرید از این حال؟
پاسخ:
صادقانه سوالت رو نمیفهمم. چرا باید از حال بیماری، لذت ببرم؟
اممم
خب منظورم از حال فقط اون حال بیمارگون نبود
اما مثل اینکه حال شما در اون لحظه سراسر درگیر همون بیماری بوده!:)
پاسخ:
واقعیتش رو بخوای من به طرز مشکوکی چند روزه که حالم خوبه. انگار هیچی نمیتونه ناراحتم بکنه. یه روحیه و انرژی و حال عجیبی دارم که نمیتونم تعریفش بکنم. اخه این حال از من بعیده
راستش نمی خوام ادای مردم همیشه دکتر را در بیارم. ولی بذار از حال خودم برات بگم. من هر وقت حال روحیم قاطیه بدنم هم کم میاره. نمیگم حال روحی بد ، میگم قاطی. هر وقت گیجم و تو یه مسئله یا چند تا مسئله دغدغه فکری دارم یا خسته روحیم یا بی انگیزه ام بدنم هم لج می کنه. اخبار بد و اتفاقات دردناکی هم هر روز داره میفته و بی اختیار با خبر میشم روم خیلی اثر میذاره و نا خودآگاه مود منو پایین میاره.
حالا بدن قوه چشایی و بویایی و شنوایی خوش می گذره ؟ اتفاقی برات نیفته صلوات :)
ضمنا من و تو باید یه نگاهی به شناسنامه هامون هم بندازیم . کم کم داریم به سراشیبی نزدیک میشیم : البته اینو واقعا شوخی کردم چون فکر می کنم حداقل ده پونزده سالی از من کوچیکتری
خوب و خوش باشی
پاسخ:
کلا من هوش و انرژی و روحیه تورو داشتم الان جای وبلاگ نوشتن، فضانورد میشدم. حالا هی اینا رو تو چشو چار من بکن.
باشه همین حدودا کوچکترم. البته از نظر شناسنامه ولی ظاهرا روح و روانم خیلی پیر شده! جای پدربزرگت شدم! :))
امید که همیشه خوب باشید حتی به طرز مشکوک 
پاسخ:
ممنون از لطفتون. شما هم همیشه سلامت و همینطور موفق باشین
ذهنم را درگیر کردی
به نظرم اینطور ترک کردن جایی که سالها اونجا زندگی کردی آسون نیست
خیلی بهش فکر کردم
دیدم وابستگیهام خیلی زیادتر از اون هست که بتونم دل بکنم
و خیلی بیشتر فکر کردم و دیدم چه تصمیم بزرگیه این تصمیم و چه هیجانی داره
پاسخ:
این برمیگردی به دید خودت به زندگی. دلبستگی بیش از اندازه فقط باعث وابستگی میشه و این وابستگی مثل زنجیر پاها رو به هم گره میزنه...
خود من اگر متاهل نبودم تا حالا تهران نبودم.
سلام
احوال شما ؟
اومدم بگم اگه از کسالت در اومدین لطفا پست بهمن ماه رو هم بنویسید خخ 
با تشکر 😊
+ یهو شبیه قدیما شد قالب :) مبارکه 
+ شما بادخملی باغ کتاب سر زدین ؟ میگن واسه بچه هام فضای خوبیه..من میخوام به همین زودیا برم .
پاسخ:
بله از امسال رفتیم. از اون جاهایی هست که حتما چندبار در سال میبریمش
دست ودلم به نتوشتن نمیره.  وقت زیاد و ازادی هم ندارم
امکانش هس بخش معرفی کتاب هایی که به نظرتون ارزشمنده هم أضافه کنید لطفا ؟
الان اون معرفی فیلم رو دیدم .
 ملت عشق رو میخوام بخرم :) 
پاسخ:
من فقط کتابایی که گاها میخونم نام میبرم. که اونم زیاد نیست و کتاب خوندنم کند پیش میره. ولی چشم
سلام
حالا که قصد رفتن از تهران رو دارید بیاید شهر من 
هیچی نداره ولی نمیتونم ترکش کنم و اینکه یک موقعیت شغلی خوب تو تهران بهم پیشنهاد شده ولی از شما چه پنهون طاقت دوری از شهر و خانواده رو ندارم به نظرتون این بده؟
پاسخ:
بده. نصف ما ایرانیا درگیر خانواده و پدرو مادرو خواهر و برادریم. و این یعنی اسارت. یادمون میره که اون پدرومادر ارزوشون شادی ماست
نمیدونم شهر شما کجاست. ولی لطفا خنک باشه
آب و هواش عالیه و خنک
پاسخ:
نکنه دانمارکه؟
نه بابا ولی کلی خندیدم مرسی
پاسخ:
حالا بگو کجاست؟ نگران نباش سرزده نمیایم
این چه حرفیه قدمتون روی چشم 
غرب کشور مناطق کردنشین حالا حدس بزن کجاست؟
پاسخ:
والا با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر ترجیح میدم فعلا مسدع اوقات نشم. اما لطفا بگو کجایی؟ دقیقا کجایی...
یه تفحصی بکنم شاید خوب بود
نه عزیز کرمانشاه نیست نگران نباش شما بیا قول میدم پشیمون نمیشی
پاسخ:
خب بابا کجا بیام؟!! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی