var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

...

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ

نمیدونم تا حالا براتون پیش اومده که هیجان و ذوق هیچ چیز نداشته باشین؟ تا حالا شده همه چی مزه گس و خشک و بیخودی بده؟ اصلا مزه نده... تا حالا شده برای انجام هیچ چیزی انرژی و توان نداشته باشین؟

من الان همینجورم... چند هفته است که همینجورم. نه حوصله خوندن دارم و نه نوشتن و نه دیدن و نه خوردن و نه هیچ اقدام بشری... فقط دلم میخواد نفس نکشم!!

جالب اینه که حتی توی وبلاگم هم انرژی و هیجانی نیست. حتی خواننده هام هم حوصله ندارن...


پی نوشت: این وب در آستانه سومین سالش، صاحب یک فرزند شد! از این پس میتونید پیج اینستاگرام Kavir_Raptor هم دنبال کنید که مطالب مرتبط یا خلاصه از پست های وبلاگ در اون قرار میگیره. میدونم که اسمش یکم عجیبه اما برای من مفهوم و معنا داره و ... تحملم کنید.

امیدوارم اون پیج فرزند خلفی برای وبلاگ باشه و در نهایت آسیبی بهش نزنه.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸
آقای پدر

نظرات  (۷)

از این اسمون خاکستری ، از این پاییز بی بارون ، از این هوای آلوده مگه میشه انتظاری غیر از بی حوصلگی داشت.
کارتون کیسه عصاره تنبلی رو یادتونه؟؟؟ این شده کیسه عصاره افسردگی 
پاسخ:
دلم نمیخواد درباره خودم به آلودگی و هوا و بارون و ... ربطش بدم. هرچی هست از درونمه
الهی زود خوب بشید...
پاسخ:
آمین
البته فعلا تعریفی از خوب شدن ندارم
خواننده ها حوصله دارن اگه شما مثل قدیم بنویسی...
پاسخ:
مثل قدیم؟! اصلا نمیدونم چه جوری مینوشتم
من الان مدتیه توی این حالی که گفتی هستی شاید یک مرحله هم بالاتر
حوصله نصیحت هم ندارم که خودتو ازین حال خارج کن!!! نمیشه زوری که نیست
.......
پی نوشت:
اههههه تو هم رفتی اینستاگرام؟ فک میکردم هرکی از وبلاگ فاصله بگیره ...جز تو یکی
بعید میدونم با اینستا دیگه وبلاگت بمونه
منکه اینستا نیستم
پاسخ:
اره زوری نیست. فقط یکم برو اونورتر، منم کنارت‌جا بشم. دوتایی باهم تو‌این وضعیت بمونیم...
من از اینجا نمیرم. قرار هم نیست اینستا از وب جلو بزنه. اولویت اولم همیشه اینجاست

اااای روزگاااار

 

پاسخ:
الان اینو کجای دلم بزارم؟!
درونن خوب بشی:-)
پاسخ:
ظاهرا واضحه که درونن خوب نیستم!
ممنون از دعای قشنگت
سلام. در اینستا شمارو فالو کردم وبهتون پیام دادم
پاسخ:
سلام. ممنونم از همراهیتون . البته من نمیدونم کدوم ای دی مربوط به کی میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی