var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یکی از نعماتی که خدا به انسان های عادی عطا کرده که اونها رو تا شان آدمهای برگزیده بالا میبره، نعمت معمولی بودنه!! بعله، درست شنیدین. معمولی بودن... این از اون دست ویژگی هاست که همیشه شمارو از گزند آسیب ها و حسادت ها و خباثت ها و بخل و کینه نجات میده. به علاوه گرفتاریاتون خیلی کم میکنه. 

معلم ها حواسشون به تنبلا و شاگرد زرنگاست و اون وسطیا دیده نیشن، تو خیابون ماشین های آنچنانی یا اوراق توجه ها رو جلب میکنن و خودروهای قشر متوسط هیچ جذابیتی ندارن، لباس های مارک و آنچنانی یا درب و داغون و پاره پوره مارو میبره تو چشمها و لباس های معمولی از گزند بقیه در امان نگهمون میداره...
در دنیای خاص بودن و جلب توجه و افراط، آدمهای معمولی رو باید شناخت و دوست داشت و حفظ کرد. آدم هایی که شان دیگران رو به واسطه تفرعن بی اندازه اشون زیر سوال نمیبرن و ساده و راحت و بی دغدغه حرف میزنن. هیچ دقت کردین که آدمها هرقدر که پا به سن میذارن ساده تر و صریح تر و صادق تر عمل میکنن؟ گاهی فکر میکنم معمولی و ساده بودن بخشی از فراینده رشد و تکامله.
حالا این وسط یه مشت فریک (Freak) هم پیدا میشن که ادعا میکنن خیلی خاص و عجیب و تک و منحصر بفرد هستن!! آدمهایی که انواع و اقسام کارها و رفتارها و حرف های احمقانه و کودکانه رو به بهونه خاص بودن و پیچیده بودن انجام میدن و تازه ادعا میکنن ما آزاد و رها هستیم و هرکاری ذات سرکشمون میخواد انجام میدیم. دوستانی که برعکس تصورشون دقیقا اسیر و ابیر مخاطبین و فالوورها و حتی خودشون هستن. برعکس تصور این دوستان ذات الهی انسان ابدا سرکش و عاصی و عوضی نیست. 

وحید خزائی، ملیکا تهامی، سحرتبر، ندایاسی، ماهان ملک، سایه افضلی و هزار کوفت و زهرمار دیگه نماد کامل این طرز فکر هستند. موجوداتی که تبدیل به مفاخر و مشاهیر این کشور شده اند و ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
آقای پدر

نظرات  (۱۹)

الان خیلی ضایع اس ک بگم من هیچ کدوم از اینا رو نمیشناسم؟! اینا کین؟؟؟!!
هیچ کدوم هم اسمشون رو نشنیدم!! :|
پاسخ:
خب خدارو شکر. تو از مصیبت شناخت و رویت این موجودات در امان موندی
من هیچ کدوم از این اسامی که گفتین رو نمیشناسم! یعنی خیلی پرتم؟!
پاسخ:
نه، خیلی خوشبختی. خوشا به حالت
چه جالب. من تو بچگی و حتی در اویل جوانی ازنظر اطرافیان خاص بودم. البته در هوش و استعداد و حاضرجوابی و بعدم درس خوندن و رعایت ادب و درتمام دوران تحصیلاتم همیشه شاگرد اول بودم و برای همینم منو تو همون دانشکده محل تحصیلم بکارگرفتن و تا الانم همینو درمورد کار بهم میگن. اما خودم از اوایل دوران جوانی احساس میکنم خیلی معمولیم. حالا باصحبت شما و یه نگاه جدید درمورد معمولی بودن اخیرم، یه چالش فکری درمورد خودم پیداکردم. اونموقع ها بهتر بودم یا الان؟
البته ببخشید که ذیل پست شما راجع به خودم نوشتم. اما بعنوان یک منبع آگاه و روانشناس میشه از سردرگمی بیرونم بیارین؟!
http://rooznegareman.blogsky.com
پاسخ:
چیییییییشششش... چه کودکی و نوجوونی و جوونی ضد حالی داشتی. اخه ادم هم اینقدر موفق؟
همه ما در وجودمون تمایل به خاص بودن داریم اما اینکه واقعا هستیم یا نه... نمیدونم
چقدر خوبه که از معمولی ها تعریف شده :))

من فقط وحید خزایی رو میشناسم خیلی سرو صدا کرد...
پاسخ:
معمولی ها دوست داشتنی ان
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۶ مامان محمدامین
سحر تبر ووحید خزایی رو میشناسم...ولی وجدانا همه ی اینا به یک طرف سلبریتی های ما که صفر بریتی هم نیستند هم کم گند نمیزنند دراینستا.
روزی که.سحر تبر رو دیدم فکر کردم این از اون ادم های ناقص الخلقه است
پاسخ:
بله بله راست میگی.
عهههههههه مگه نیست؟
من جمله آخرتون قبول ندارم. مفاخر و مشاهیر این کشور شدن؟ عجبا 
فقط به واسطه حماقتهاشون معروف شدن که به معنای محبوبیت نیس
پاسخ:
جین جان من باب کنایه و تذکر بود. وگرنه اخه اینا عدد این حرفا هستن؟

من اینارو ندیدم ولی خیلیا رو دورادور دیدم که همش خوشبختی و دونفره بودنشونو جارمیزنن از اشنایی و ...میگن خب برای ی فرد مجردی ایناهمه میشه ارزو همه میشه توقع و.... و نهایت هیچکس مورد رضایتش نیست خب بده دیگه 
منکه اینستا ندارم دیگه خیلی وقته
به اون دخترجان هم میگم پاک کن گوش نمیکنه عزیزجان ما
پاسخ:
خیلی از اینارو دیدی ولی شابد اسمشون نمیدونستین.
گول نخور دختر. زندگی واقعی ادما به شیرینی وبلاگ شون نیست.
همین خود من اگر اینستامو ببینی کلی به زندگی امیدوار میشی . همینجوری الکی
خدا وکیلی نظرات من رو نمی بینی؟!

پاسخ:
وا... من که همه رو جواب دادم
واقعا آدم های معمولی دوستداشتنی و قابل احترامند.
اما تنها آن دسته شان که سعی میکنند برای معمولی ماندن ، نه آنها که ذاتا معمولی به دنیا آمده اند!
پاسخ:
دیگه خیلی پیچیده اش کردی ها
یه مدت سری به من نمیزدی ها. یه چیزایی نوشته بودم که تحلیل و کامنت تو میتونست جالب باشه
خب به نظرم همه ی این آدمهایی که شما نام بردید(وحیدخزایی،ملیکا تهمامی و...)آدمهای معمولی ای بودن که یه روزی از معمولی بودنشون خسته شدن...برای همینه که میگم تو این دوره اونایی برام مهترمن که برای معمولی موندن تلاش میکنن:)
یک سال و خورده ای نبودم کلا، و الا امکان نداشت باشم و اینجارو نخونم...
من جنون خوندن و تحلیل کردن دارم اصلا
اگه تاریخ یا عنوان اون پستهارو بگید پیداشون میکنم و میخونمشون و ممنون میشم:)
پاسخ:
دقیقا تعبیر درستیه. ادمهای احمقی که شعور معمولی بودن نداشتن.
این دوتا رو حتما ببین
چرا کنار هم میمانیم؟
مرد پدر پسر ...
من از معمولی بودن متنفرم
ازین که توی یه جمع هم رنگه هم رنگ باشم متنفرم
دلم می خواد خاص بودنمو یه جوی توی چشم همه کنم که خیلی توی چشمشون نره
دوست ندارم ازم تعریف کنن ولی ازم تعریف کنن
دوست دارم الگو باشم ولی می ترسم که الگو باشم
اینا همش تناقص ولی نکته ی اصلی اینه که از معمولی بودن متنفرم
پاسخ:
خوب میشی ایشالا.
راستش اینایی هم که نام بردن از معمولی و عادی و سالم بودن متنفرم
در این مورد در نهایت تفاهم هستیما
اینقدر تفاهم که اصلا یه وضییییییییی
پاسخ:
پس بیام خواستگاری؟ :))
جین جان... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید:)))))) کمبود محبت دارم من خب.
کشورای دیگه همینقدر از این مشاهیر دارن یا این خل و چلا فقط از  پیشونی ما در اومدن؟
پاسخ:
نمیدونم . من از ملتای دیگه خبر ندارن ولی ما ایرانیا کلا عن هرچیزی در میاریم!!! خخخخخخخخخخخ


جین جان، جین جان، جین جان، جین جان، جین جان.... 
الان بهتر شدی؟
بنویس دیگه
پاسخ:
خسته و مریضم
آقای پدر احوالتون خوبه؟
پاسخ:
نه، نمیدونم... 
بهتر شدم ولی فکر کنم زبونتون گرفت:)))))
پاسخ:
خخخخخخ... نفسم گرفت!
سلام من معلم درس سواد رسانه ای هستم 
با اجازه شما این مطلب رو می زنم به تابلو اعلانات مدرسه البته باید مدیر هم موافقت کنه تا همچین تابلویی در مدرسه با این عنوان به من بده که در مورد فضای مجازی توش چیزی بذارم . خلاصه شاید اجازه دادن مرجع نوشته رو بهم ندن پش اگر بدون مرجع بود فقط با نام آقای پدر منتشرش می کنم 
پاسخ:
واووووو... دلخور نمیشم اگر بدون درج منبع باشه‌‌. هرجند درج بشه بیشتر میپسندم. دلم میخواد بازخوردش رو بدونم.
ممنون که بهم گفتین.
هرچقدر هم شعار بدیم که معمولی و خود بودن خیلی خوبه
باز هم ذات انسان دوست داره که ادمای جدید براش مثل پازل و معما باشند
ذات ادمی کشف کردن رو دوست داره
بنابراین انسان های معمولی بعد از مدت کمی که کاملا شناخته شدند،میرن ته لیست اولویت ها،کنار گذاشته میشن.

+یک سال هست که اینستا رو دی اکتیو کردم و خلاص
پاسخ:
دو خط اول حرفت درسته کاملا، اما هیچ ربطی به مفهوم پست من نداره. 
اما بقیه اش، هیچ توجیه عاقلانه ای نداره که خزبازی و چیپ بازی دربیاریم و خودمون انگشت نمای دیگران کنیم که چی؟ مثلا دیده بشیم؟!!!
نه نه اصلا منظورم نبود که از خودمون دور بشیم بخاطر دیده شدن و تایید گرفتن
شما میگی معمولی بودن خوبه
من گفتم نه خوب نیست،گاهی بعد از مدتی توی یسری روابط دیگه میری ته لیست چون اون جذابیت و پیچیدگی اولیه رو نداری،چون معمولی هستی.
پاسخ:
کمی که مسن تر و باتجربه تر بشی دیگه این عقیده رو نخواهی داشت. اون روز دیگه جوون نیستی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی