var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

فستیوال قهوه با طعمی خاص

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ

جمعه صبح در گروه خانوادگی اعلام میکنم که "امروز در پارک گفتگو آخرین روز فستیوال قهوه است و هرکه پایه است بیاد بریم..." اولین برخورد این بود: «نرو طبق شنیده های آقای ... (از مراجع عظام) گویا به عنوان جشنواره قهوه عده ای همجنس باز هم هستن و حمایت از اونها»!!!!

درجا دچار سردرد شدم و بلافاصله جواب دادم "من موندم چرا این اطلاعات به دست وزارت کشور و نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات نمیرسه!!" و  برای اولین بار تصمیم گرفتم سر از این «شنیده» در بیارم. چرا که به لطف گستردگی شبکه های اجتماعی و تبحر خارق العاده بشرایرانی در تولید و نشر و پخش کذبیات و بالاتر از اون خوش باوری بخش قابل توجه جامعه همه روزه کلی از این دست شایعات ریز و درشت به سمع و نظرمون میرسه. اما این بار واقعا تصمیم گرفتن ته و توش دربیارم و به علاوه دق دلیمو هم سر اون دوست محترم دربیارم پس عصر دست دخترا رو گرفتم و نشریفمون بردیم فستیوال قهوه. 

خب انتظار چی داشتین؟ به شخصه هم محل برگزاری فستیوال و مسابقه باریستا، و هم خود پارک گفتگو رو یکی از امن ترین و خانوادگی ترین پارک های تهران دیدم که حتی بسیاری از مساِئل و حواشی برخی پارک های دیگه رو هم نداره. به علاوه که ظاهرا مورد بازدید شهردار جدید تهران و اعوان و انصارشون هم قرار گرفته بود. 

اما اصل ماجرا چیه؟ عرض میکنم خدمتتون. ظاهرا برخی از دعوت شدگان و داوران برنامه در صفحات اجتماعی خودشون مثل اینستاگرام یا توییتر، به وضوح یا به معنا اشاراتی نوع دوستانه در مورد داشتن برخورد انسان گونه و معقول با همجنس گرایان، و توجه بیمارانه و نه گناهکارانه با این قماش و از این دست داشتند. همین موضوع در جامعه عزیز و متعصب و خنگ ما شائبه همجنسگرا بودن این حضرات رو در برخی ایجاد کرده و تا جایی پیش رفتن که دایره همجنسگرایی رو تا همجنس بازی عیان پیش بردن. این یک طرف قضیه است. اما روی دیگر ماجرا از این هم ساده تره. من اصل خبر رو که در برخی جراید منتشر شد اینجا نقل میکنم:

آیت الله ... عنوان کرده است: شورای عالی فضای مجازی که بر عهده رئیس جمهور است، جدی گرفته نمی شود. در روزنامه جوان خوانده ام که قرار است جشن قهوه با حضور هم جنس بازان در تهران برگزار شود که مجوزدادن به چنین برنامه هایی به وزارت ارشاد آسیب می رساند...

والسلام. همونجوری که میبیند گفته ایشون که بر اساس «شنیده» ها نقل شده صرفا پیامی تحذیری و تذکری است. اما هستند جماعتی که الساعه برخورد قهری و جبری و جاهلانه با چنین پیام هایی رو برخودشون واجب میدونند و به سرعت دست به اقدام عیان و غیرعیان در همون راستایی که خودشون میخوان میزنن.

سوای این موضوع در بخشی از جامعه ما اینجور جا افتاده که هرگونه تجمع و گردهمایی و جشنواره و همایش و کوفت زهرماری که صرفا و صرفا جنبه مذهبی و تشیعی در اون وجود نداره، بلاشک نوعی فساد و منکر علنی و غیر علنی در اون برقراره و لابد داره منکری در اون اتفاق میوفته!!! 

به جرات میتونم بگم از این دست اخبار و اطلاعات دروغین به طور روزانه در فضای مجازی دور و بر ما پخش و نشر میشه. برخی حتی دلیل و فکر خاصی هم در پی اونها وجود نداره و برخی دیگه وامدار تحلیل ها و تعبیرات مشتی پس رو ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۱
آقای پدر

نظرات  (۷)

سلام اقای پدر
کاش درباره خود فستیوال میگفتین و اینکه چه خبر بوده و اینا.
قهوه خریدین یا خوردین؟
پاسخ:
وقتی با دختر جایی میرم زیاد فرصت بررسی و توصیف پیش نمیاد. بیشتر درگیر نگهداری و بازی با فندقم. اما همین بگم که بیشتر فستیوال مربوط به کافی شاپ و تجهیزات اون بود.
هم خریدیم و خوردیم.
چه جالب فستیوال قهوه .نشنیدم وگرنه حتما میرفتم 
من دیگه عادت کردم هرکار فرهنگی و باشعورانه رو یک سری به اسم های مبتذلاته و گاها توهم خراب کنند 
جالب اینجاست توهم ها دیگه زیادی جلو رفته .دوستی دادگاه داشته از وکیلش پرسیدم گفتند رای صادر نشده یک نفر دیگه رای رو برا من اینجور گفته پنج سال و یک روز زندان و 600 میلیون جریمه. ....این توهم توهم بازی با آبروی دیگران عدم انسانیت و.........
خوشحالم خوش گذشته آقای پدر
پاسخ:
تقریبا هر ماه شهرداری چشنواره هایی در پارک گفتگو برگزار میکنه و میتونی بررسی کنی که کدومش برات جالبه.
جمله دومت اتیشم زدی. 
من نمیدونم چه حکایتیه که نمایشگاه برگزار بشه میگن قرنی بازی فستیوال میشه همجنس بازی، همایش میشه لوس بازی و...
کلا هر چیزی که یکم خلاف سنتهای n میلیون سال قبل باشه باید یه چیزی به دمش بچسبونن!!!
پی نوشت خودم: قهوه خیلی دوست دارم کلا قهوه خورم قهاااار
قهوه ها نوش جان و گوشت به جان
پاسخ:
منم نمیدونم... کلا هرچیزی که رنگ شادی و شور داشته باشه اخ و پیفه...
قهارجان یه کافی باهم بزنیم
به به قهوه چه فستیوال خوبی عالیه 
من عاشق بوی قهوه ام
پاسخ:
خودم عاشق همه چیش هستم. بزرگه رو هم بعد از 8 سال زندگی علاقه مند کردم. 
منم عاشق بوی قهوه هستم , ولی خود قهوه را نمیتونم بخورم , چون خوردنش مساوی با سردردهای وحشتناک و غلط کردم بعدش:))
پاسخ:
احتمالا فشارخونت بالاست.
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۵:۵۹ جـاودان ـم
بسی دردمند بودم که فستیوال ـو نرفتم. از معدود مناسبت ـایی بود که جدا دوست داشتم توش حضور داشته باشم. خورد به یه آزمونِ مهم و الخ.
خودمو اینطوری آروم می‌کنم که سال دیگه در نقشِ باریستای آماتورِ ذوق‌دار حضور پیدا می‌کنم توش، نه صرفا یه علاقه‌مند/معتاد به قهوه ذوق‌دار. :)) :خوش‌خیال:

پاسخ:
این از اون جاها بود که برای یه عده مثل شما باریستای اماتور ذوق دار و یا من علاقمند/معتاد به قهوه ذوق دار صرفا جذابربود و مخاطب عام نداشت. امیدوارم این اتفاق براتون بیفته.
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۶ جـاودان ـم
فعلاً که نیستم. سالِ آینده به امید خرسای قطبیِ پرنده. الآن منم یه علاقه‌مند/معتاد به قهوه ذوق‌دارَم. :]
پاسخ:
میشید ایشالا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی