var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

اندیشه ناگهانی شماره ۱: اجتناب از آدمها

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

کاش میتونستم یه پلاکارد یا برچسب به خودم آویزون کنم یا نصب کنم یا هر کار دیگه ای و روش بنویسم : "آدمها از من دور بشید... حتی شما دوست عزیز" اکر نئون بود و روشن و خاموش هم میشد چه بهتر. اینجوری حتی مجبور نبودم تو خیابون آدرس بدم یا جواب سوال کسی رو بدم یا از پسرک دستمال فروش پشت چراغ قرمز بخواهم که از منو ماشینم دور بشه. چون اساسا کثافت هایی که دوروبر زندگی من نشسته اونقدر زیاد و وسیع و حجیمن که با یه بسته پاک نمیشه و نیاز به کل محصول اون کارخونه داره. عمده این کثافت از آدمهای دوربرم متصاعد میشه و نه از خودم. یه چیزی بهم میگه اگر اون اعلان رو به خودم آویزون کنم و از خلائق دور بشم، آلودگی کمتری رو مجبورم به دوش بکشم.


پی نوشت: این پست هیچ مخاطب خاصی ندارد.


                                                           تنهایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
آقای پدر

نظرات  (۴)

از پیشنهادت خوشمان آمد
یحتمل عملیش کنم
اما حوصله تابلو و این قرتی بازیا ندارم
خرجش یه چند تا پیام به همه هست
که دوستان گرامی و غیر گرامی لطفا برید به جهنم
ما که رسوای جهانیم!!! اینم روووش




نصر من الله و فتح قریب
پاسخ:
هاهاها... فکر نمیکنی بعد از دادن اون چندتا پیام باید جوابگوی علت این رفتارت باشی؟
من در صورت لزوم ترجیح میدم گم و گور بشم
میشه واضح بگی قلبمون داره فرود میاد بی معرفت
پاسخ:
چی رو واضح بگم؟ از ادمهای اضافی دوری کنید
پدر جان عزیز

همسری تو مشکوک به چه مریضیه ؟
میخواهم برایش نگران باشم نمیدونم چرا اما حس خوشایندی ندارم
پاسخ:
لیلی جان حست اشتباهه. خوشایند باش
چه فکر زیبایی. گاهی چقدر به چنین تابلو یا پلاکاردی نیاز دارم. خییییلی نیاز دارم.
پاسخ:
زیاد خوشحال نباش، تو پلاکارد هم داشته باشی یه عده پیدا میشن و به همون گیر میدن!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی