var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دعوت به هم...راهی

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ب.ظ

از یک یا دو نفر همراه و پایه، ترجیحا انسان، جهت مسافرت ۴ الی ۵ روزه به شیوه جاده ای به مناطق شمال شرق کشور از جمله گرگان، بندرترکمن، گنبدکاووس، شاهرود مناطق تابعه آنها دعوت به همکاری میشود. بدیهی است هدف از این مسافرت بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی و نیز موقعیت های خاص طبیعی است. به همین رو بیشتر یک مسافرت سیاحتی است تا تفریحی

شرایط:

۱- آمادگی لازم جهت رانندگی طولانی، به عنوان راننده یا سرنشین را داشته باشد.

۲- تمایل به شنیدن موسیقی بی کلام داشته و از هرگونه اصوات خالتور بیزار باشد.

۳- تمایل به مصرف سیگار و قهوه داشته باشد. از متقاضیانی که در هر زمان و هر مکان اقدام به علم نمودن بساط قلیان مینمایند اکیدا توصیه میشود که از همراهی اجتناب کنند.

۴- آمادگی مواجهه با شرایط پیش آمده احتمالی را داشته و تاب تحمل سختی را داشته باشند.(غرغرو نباشند)

۵- انتظار اقامت لوکس در هتل های آنچنانی را نداشته باشند. چرا که اساسا سعی بر آن است که به ساده ترین شیوه ممکن مسافرت صورت گیرد. (نهایتا یک شب)

۶- توان گذراندن چند ساعت یا حتی چند روز بدون داشتن اینترنت را داشته باشند. (۲۴ ساعته نچسبن به گوشیشون)

۷- تمایل به عکاسی و ثبت نوشتاری رویدادها داشته باشند.

از متقاضیان درخواست میشود مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، شغل و... به علاوه یک قطعه عکس و نیز شرایط پیشنهادی، به همین آدرس ارسال نمایند. بدیهی است ارسال مدارک به معنی قطعی بودن همسفری شما نمیباشد و به سلیقه شخصی و مدارک ارسالی متقاضیان بستگی دارد.


ارامگاه خالد نبی

گنبد کاووس


پی نوشت :

- خب تصمیم گرفتم که اینکارو انجام بدم اما خوشبختانه یا متاسفانه همراهی کننده ای ندارم. همسر که خیلی مناسب مسافرت های اینچنینی نیست چرا که اولویت اول براش همانا مقصده و به علاوه دقیقا هیچ کدوم از شرایط بالا رو نداره. تازه بلاخره یکی باید باشه که از فندق نگهداری بکنه دیگه. دوستان اندکم هم یا درگیر زندگی مورچه وار خودشون هستن و یا اساسا ماتحت لازم برای چنین مسافرت هایی رو ندارن. به علاوه فکر نمیکنم بدون وجود مقادیر معتنابهی مایعات و مونثات آنچنانی چندان برای کسی جذاب باشه.

- امروز به ذهنم رسید واقعا کاش میشد چنین آگهی هایی هم داد. مطمینم که قطعا همین الان آدم هایی هستن که به شدت نیاز به استراحت فکری یا دور شدن از محیط عادی زندگیشون دارن... اما خب نمیشه پیداشون کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
آقای پدر

نظرات  (۱۰)

تو دیوار من آگهی نیاز به همسفر و دیده بودم
باعث افتخارته اگر بگم بنده شرایط بالارو به جز مورد سه دارا میباشم، منتها از همراهی معذورم
امیدوارم پیدا کنی
پاسخ:
جدی تو دیوار اگهی داده بودن بیان سفر؟!
اتفاقا تو برای این مسافرتا خیلی اوکی هستی. هم جسارتش داری و هم شوروحالشو... 
من میام و تازه اگه تونلی هم باشه جیغ میزنم
ای پی نوشت تو به وضوح مشخص بود باید ویتامین پ قوی داشته باشیم که قبول شیم
ولی خارج از شوخی این نوشته تو ته دل منو به درد آورد کاش میشد گاهی بی هوا بی شیله پیله سفر کرد گاهی نگاه به هیچ کس نکرد جز خودمون و لذت بردن از سفرمون چقدر دنیا زیبا بود اونطوری دلم همسفر خواست میدونی گاهی به سرم میزنه تنهایی با اتوبوس به سفر برم و ترجیها که نه حتما هم کنار شیشه باشم و همسفر پر حرفی هم نداشته باشم و یک جاده که هر چه طولانی تر باشه بیشتر بهم مزه میده این حس ها رو کاش میشد عملی کنیم
پاسخ:
لیلی دقیقا بخاطر همین حس هاست که میخوام کم سرو صدا و اینجوری برم مسافرت. کاملا حستو درک میکنم.
پیرمرد سری نمیزنیا این رسمش نیست
پاسخ:
لیلی رمزتو گم کرده بودم. یابیدم میرسم خدمت مبارکتون
آقای پدر اگه همه چی اکی باشه جز اون قسمت سیگارش چیکار کنیم؟!
به نظر سفر ایده ال و دلچسبی خواهد بود امیدوارم همسفرهاتون سریعتر پیدا بشن و زودتر راهی بشین.
گرگان و بندرترکمن رو رفتم واقعا انتخاب محل سفرتون عالیههههههه یعنی بیسته
پاسخ:
مینوووو... تو بیا، من خودمم سیگارو ترک میکنم. خخخخخخخ
جدا از شوخی این مسافرت تنهایی انجام میشه. احتمالا جمعه شروع میکنم.
من عاشق این سفرهام. فقط موسیقی همه نوع باشه به نوبت بعد مثلا جاده تبریز به قلعه بابک باشه یا کلیبر و هی بری بالا بری بالا.... یا کویر باشه....سیگار هم باشه
خاطراتم زنده شد آقای پدر. امیدوارم خوش بگذره
پاسخ:
سمر تو اصلا نمیخواد رزومه و مشخصات بفرستی. ندید قبوله. تازه تو جهاندیده هم هستی کلی حرف داریم که از جامعه و ایران و دنیا و زندگی و... که بزنیم.
من سیگاری نیستم ولی قول میدم گیر ندم.بسیار اهل راه رفتن لذت بردن وعکس گرفتن هستم.البته بیشتر طبیعت اینجا ک بسیار بکر هست رو توصیه میکنم
پاسخ:
رزومه اتو ارسال کن... خخخخخ
سلام
من یه خواننده ی خاموش و بخون و در رو هستم با عرض معذرت.اما دعوت به سفر به قدری وسوسه کننده و ترغیب کننده س که منو به صدا دراورد.آقا ما پایه ایم.فقط حیف پای رفتن نیست.گذشته از شوخی یه سال که از منطقه مورد نظر شما با وسیله شخصی مسافرت می کردم یه گروه بودن که با پای پیاده عازم زیارت ثامن الائمه بودن.بقدری حسرت صفای سفرشون رو خوردم که هنوز به یادشم.سفر کنید آقای پدر .سفر بی خطر.
پاسخ:
ممنون دوست خوب بخون دررو!
شاید این مسافرت فتح البابی برای مسافرت های اینچنینی من بشه.
اقا من پایه به جز سه مورد.سیگاری نیستم موسیقی بدون کلام متنفرم.سنجدم رو همرام بیارم البته 24 ساعت تو ماشین خوابه بچم.....خخخخخخخخخخخ
ولی جالب بود من سفر در سکوت رو دوست دارم با اینکه خودم پرحرفم ولی گاهی اینقدر غرق میشم تو یک روز شاید 5 کلمه حرف نزنم
پاسخ:
خانم شما ردییییی... 
سانیا شاید برات جالب باشه که من عمده کارم حرف زدنه، اما گذشته از اون ادم کم حرفی هستم و سکوت ترجیح مییدم
اقا سعادت همراهی نداریم ولی تو چند تا از شهرهای مذکور بالاخره هستند کسانی ا زنزدیکان ما که پزیرای وجود نازنین شما باشند ...خواستین بگین ما درخدمتیم
پاسخ:
ممنون از لطفت 
قراره در انزوا برم و در انزوا برگردم
خوب من سفر رو دوست دارم ... اما نمی شه دیگه !
پاسخ:
نه نمیشه. بخصوص شما که توراهی هم داری. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی