var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همیشه احساسات انسان تابع محیط نیست!

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ق.ظ

چهارشنبه هم با همه خوبی هاش تموم شد و من از اول صبح امروز یه طورایی اساسی دلم شور میزنه...

میدونم که بیشتر ما ایرانیا پنجشنبه رو بهترین روز هفته میدونیم، شاید به خاطر اینکه تونستیم یه هفته دیگه رو هم پشت سر بزاریم  و یا اینکه یه استراحت مختصر پیش رو داریم و احتمالا گشت و گذاری با خانواده یا دوستان. کمی دید و بازدید نزدیکان، کمی فوتبال، احتمالا یه وعده غذای بیرون، شاید پارک، کوه یا سینما هم در برنامه باشه... اما حقیقت اینه که اکثر ما نمیدونیم تعطیلات اخر هفتمون چطور بگذرونیم تا در اخر شب جمعه حس خوبی نسبت به خودمون و زندگیمون داشته باشیم. شاید براتون خنده دار برسه که من گاهی تو اینترنت اینو سرچ میکنم که تعطیلات اخر هفته رو چطور بگذرونیم و یا جمعه رو چطور سپری کنیم!! یا مکان های دیدنی دوروبر تهران...

الان لیستی از دریاچه ها و روستاها و غارهای جالب اطراف تهران دارم که الحمداله هیچکدومشون نتونستم برم. چرا؟ چون همراهی ندارم. حقیقت اینه که قبل از تولد فندق یا روزهای تعطیل سر کار بودم یا خسته و له و لورده، و اساسا دل و دماغ زیادی برای تفریح و گردش نداشتم و بیشتر درحالت دراز کش با فیلمها و سریالهای جورواجورم و یا با گوشی و تبلتم سرگرم ول گشتن توی نت بودم. حالا هم که حس و حال بیشتری دارم، یا به واسطه داشتن یه فرزند نوپا باید قیدشو بزنیم و یا کلا اصلا پایه ای ندارم که بخوام به اون تفریحات خاص دلچسب برسم.

اما هیچ کدوم اینا مهم نیست... من دلم شور میزنه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
آقای پدر

نظرات  (۱۰)

چرا ??? چرا شور میزنه? 
مسئولیت زندگی دلشوره تون میده?



 + وقتی بم میگین خوندنت سخت شده، دو چیز به ذهنم میرسه:
1- آقای پدر چقد لطیفه
2- ینی چی?
ینی دارم نق بیخود میزنم? آقای پدر میدونه من 1/16 اعصاب خوردیای زندگیمو هم تو وبلاگ ننوشتم?  یا اینکه واقعا به نظرش سخته? 

خیلی عجیبه که از احتمال آخر انرژی بیشتری میگیرم?
پاسخ:
این عددی که بهش رسیدی دقیقه دیگه؟ با محاسبات امار و احتمال مهندسی بهش رسیدی؟ 
بیشتر وقتا دلشوره ما هیچ دلیل مشخصی نداره و کاملا بی دلیله. کما اینکه من روز خوبی گذروندم.
جوابی هم برای سوالت ندارم.
سلام ... پیداتون کردم دوباره ...
خوب شد ...
پاسخ:
سلامت باشی امیرجان.
هییییی دست رو دلمون نزار
اینروزای من که همش به دلشوره میگذره!!!
اما خب من حداقل دلیلش رو میدونم
عامووو تفریح که پایه نمیخواد پاشید با هم برید خوش باشین هرچی خلوت تر جنگ اعصاب و تحمل ادمهای .... کمتر اعصاب ادم هم راحت تر
پاسخ:
یعنی میگی تنها برم مثلا غار رودافشان یا دریاچه هویر!؟
واقعا من و آوا چندبار باید بگیم که پایه ایم؟؟ چرا جدی نمیگیری؟
پاسخ:
هوم؟ آخه...
فکر کنم بهتره شما به دورهمی های زنونتون برسین، منم یه فکری به حال خودم میکنم دیگه.
نه عاموووو پس فندق و همسر جان چیکاره هستن؟؟؟
فندق هم ببرید عادت میکنه بچه باهوشیه احتمالا حسابی به طبیعت اخت میشه
البته که صد البته با بچه سخته ولی خودش تنوعی میشه دیگه

پاسخ:
من دوست دارم بیشتر بیرون بریم، فندق هم اتفاقا همراهی میکنه ولی خب قبلا گفتم که همسر خیلی پایه اینجور مسافرتا و گردشای یه روزه نیست. 
دورهمی زنونه؟؟؟ والا بنده که جواز ورود به اون بزم و نداشتم.
شما هم اگر بدون خوندن وبلاگم با من آشنا میشدی میفهمیدی که چه پایه ای هستم تو رفاقت، که باورت نمیشد بنده مادر دوتا جوجم.
حالا برعکس شما منو عمسر مرده ی این گردشای یکروزه ایم. جمعه باشه و ما تو خونه؟؟؟ زهی خیال باطل

پاسخ:
هووووومممم... پس من هم ببرین, با ماهی. اونم پایه لست.
آوا هنوزم همینطوری هستین؟ یعنی با دوتا بچه کوچیک یکم سخت نیست؟

سلام

ای امان از دلشوره های بیمورد.

 

پاسخ:
امااااااااان...
تهران که دیدنی زیاد داره منم بچم کوچیکه کمترین کاری که میکنم میبرمش بوستان های اطراف واسه تاب سرسره و خوب مراکز خرید که دوست داره بچرخه و تا دلش میخواد خوراکی برداره و خودم اروم میشم بعد هم بقیه پارکها ...
اقای پدر توکلت الی الله تا خدا هست دلشوره چرا ...یکم گل گاو زبون بخور برادر همه یچز درست میشه خدایی همین نزدیکیهاست
پاسخ:
ممنون سانیا که اینقدر خوبی. نوع زندگی امروزه توام با دلشوره های بی جهت و کم دلیله. متاسفانه کاریش هم نمیتونیم کنم
ماهم شروع کردیم به پارک بردن فندق
دلشوره بی دلیل یه مرضی هست که تقریبا نیمی از ایرانی بهش دچارن! من خودم یکیش!
پاسخ:
متاسفانه حرفت درسته. کاملا هم بی دلیل. برای مثال من پنجشنبه مطلوبی داشتم
تا سخت چی باشه برا آدم، تو زمستون بخاطر سرما و کوچیک بودن جوجه نمیرفتیم اما بعد از عید که هوا خوب شده، بچه هارو میزنیم زیر بغل و میریم به دل طبیعت. 
خانمتو با من قاطی کنن دوتا آدم نرمال درست بشه، چطور دوس نداره
پاسخ:
شایدم برعکس, شما همین الان نرمالید و من آنرمال!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی