var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

پی نوشت پست قبل

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

خب راستش این پست از اون چیزاییه که نمیتونم اجازه بدم همه بخونن. یه جورایی ازش احساس شرم میکنم. نوع نوشتنش هم با نثر معمول من متفاوته. بلد نبودم جور دیگه ای بنویسم. از خواننده های خاموشم معذرت میخوام اگر نمیتونن اینو بخونن، نمیخوام ذهنیت منفی و غیر واقعی از من پیدا بکنید. مطمینم دوستان قدیمی که احتمالا منو بیشتر میشناسن در صورت خوندنش منو مورد قضاوت قرار نمیدن.

هرکسی که رمز میخواد همینجا بگه. چون ممکنه به بعضیا رمزو ندم و نمیخوام سوء تفاهمی بوجود بیاد، کامنت دوستانی که رمز میخوان تایید نمیشه. حالا چه رمزو بفرستم و چه نه. پس فقط بین خودمون میمونه.

به نظرم داره زیادی جنایی میشه. چیز خیلی خاصی هم نیست. فقط برای خودم یکم عجیب و نا متعارف بود و نگران قضاوت های احتمالی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
آقای پدر

نظرات  (۲)

من ادعایی ندارم بایت رمز و احترام میذارم به حریم شخصیتون
اگر فکر میکنید رمز به من تعلق خواهد گرفت 
بگید که ادرس ایمیلی ،کبوتری جغدی چیزی بذارم :))
پاسخ:
این پست الان مینوشتم رمزی نمیکردم. چیز خاصی هم نبود. اما رمز میخوای جغدی کبوتری نامه ای چیزی بفرست
سلام
جغدی که فرستادم آیا رسید؟ در نامه دانمان هنوز چیزی نرسیده
پاسخ:
بله رسید و پاسخ داده شد. تنکسسسس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی