var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

میل نمودن چند قاشق شکر...

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ق.ظ

ما یک اصلی در روابط فردی داریم با این مضمون :

                                                      رها کن و بگذر

این عبارت یکی از مهارت های روابط اجتماعیه و چه کتاب ها و چه مقالاتی که در این باره نوشته نشده.

این اصطلاح اصولا وقتی به کار میره که یه کسی یه گندی به شما زده و به فکر تلافی هستید، یا شما به یه کسی گندی زدین و به فکر ماست مالی هستین.

الان من در وضعیت دوم قرار دارم. یعنی اشتباهی کردم که خب... به هرحال تصمیم دارم متوقف بشم، دیگه هیچ رفتاری در جهت بازگشت به وضعیت سابق انجام ندم و معذرت خواهی کنم و تموم. 

"دوست خوبم بابت اینکه رنجوندمت، باعث ناراحتیت شدم ، ازت معذرت میخوام. هیچ عمدی درکار نبود و من دچار خطا شدم. برات از صمیم قلب ارزوی موفقیت میکنم."

به نظرتون همینو بهش بگم کافیه یا باید فتیله اشو بکشم بالاتر؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
آقای پدر

نظرات  (۱۲)

واییییییییییییییی آقای پدر ینی من از تو تشکر نکردم بابت راهنماییهای قشنگت.آیا الان مرا بخشیده اید؟
پاسخ:
یا علی!! چی چی رو ببخشم؟ من معذرت میخوام که دیر شد. فقط میخواستم بدونم توضیحاتم گرفتی یا نه. آخه بلاگفا خیلی دیگه با من حال نمیکنه. یه جورایی از چشمش افتادم.
من یه راه بهتر سراغ دارم که یه احساس خیلی بهتری به آدم میده و آ دم راحت تر از شر عذاب وجدانش راحت میشه و اونم اینه که  طرف ناراحتت کنه خلاصه یه بدی ای در حقت بکنه
یه کاری کنید شما بشید آدم مظلوم[آیکون موزماربازی]
پاسخ:
شما میدونی مازوخیسم یعنی چی!؟
اوهوم
 اما اون قدرام بد نیس
پاسخ:
اون چیزی که قبلا گفتی همون معنی میداد خااااااانوم
 ایدانم  برار
خب حالا شوما عمل نکن به شخصه هروقت از یکی عذرخواهی کردم عین چییییی پشیمونم کرده
پاسخ:
هرکس شیوه های خودش داره
گاهی اوقات ادم از یه کسایی انتظار یه کارا و حرفایی رو نداره.هرچند که همه اشتباه میکنن..مهم بخشیدنه نیست که اگه روابط دوستی باشه و دوست باشین، قطعا بخشش و فراموشی به وجود میاد، مهم اینه که صورت مساله پاک نشه!! توی روابط خاکستری مهم حرف زدن و شنیدنه!!
شاملو یه حرف خیلی زیبا میزنه که من عاشقشم.میگه" مرهم زخم های کهنه من، کنج لبان توست..بوسه نمیخواهم..حرفی بزن.."
پاسخ:
با اون وسطای نظرت موافق نیستم. اتفاقا اگر دوست هستین باید اصل مساله رو پاک کنین
ته دیگه..مسئله اگه پاک بشه و حل نشه واسه همیشه توی دل می مونه..رووش غبار میشینه اما یه جایی دوباره خودشو نشون میده..راس میگم!
پاسخ:
منم راست میگم.
رها کن و بگذر
ینی تو بعدن اگه قرار شد مشاوره بدی مثلا، هر کی اومد پیشت بهش همینو میگی؟!! اینکه نمیشه..روی دل آدم می مونه..همین قضیه خواهر خانومت، پس توام رها کن و بگذر.دیگه حرص خوردن نداره..این حرفت مثل این می مونه که یه بیچاره ای بیاد دو ساعت باهات حرف بزنه و درددل کنه، اخرش بگی" چی بگم والا"... خب مبزنی طرفو له میکنی اینطوری که..
پاسخ:
ماهی جان این یک پیشنهاد و راه حل احتمالیه که میشه انجام داد. وحی منزل نیست. ولی ساده ترین روش برای حذف افکار زائده.
نقش مسکن داره فقط، درمان نمیکنه.مزمن میشه و بعدن درست کردنش سخت میشه..

من این پست رو ندیدم.منم با شما مخالفم با ماهی موافقم!
پاسخ:
ماهی خوشحال میشه که باهاش هم نظری. ولی جدا ما تو زندگیمون به گذشت بیشتری نیاز داریم
اصلا از اولم معلوم بود آنا دختر فهمیده ای هست!
به افتخارش لطفا..دست و جیغ و هورااااا
پاسخ:
خدا برای هم نگهتون داره
والااااااا... چه هوای همو هم دارن!
آقای پدر یا تا حالا آدم عوضی به پستت نخورده یا الان تو فاز مثبتی
من حقم رو از کسی که بهم کوچکترین توهینی کرده میگیرم.
فدات ماهی جان
مثلا وقتی میرفتم وب ماهی متنفر بودم متنفرررررر از ادمایی که بهش میگفتن کوسه رو ببخش
کسی که بهت خیانت میکنه لهش میکنی و پودرش میکنی و خمیرش میکنی میندا
پاسخ:
در مورد مسایل ماهی من هم با شما موافق بودم و هستم.
در مورد گرفتن حق هم باهات موافقم و میپذیرم که قاطعیت در برخورد، جلوی سواستفاده های آینده رو میگیره.
میندازیش جلوی سگ.حالا اگه ی غلط کردم درست حسابی گفت فقط ولش میکنی بره.
من این مدلیم
ببخشش مال قدیم بود.وقتی انسانهااا انسان بودن ن برای الان...
پاسخ:
خب روش من اونجوری نیست. شاید من هنوز قدیمی ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی