var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تحمیدیه

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ق.ظ

خدایا...

خدایا سپاسگزارم بابت هر آنچه به من داده ای، همه آنچه به من عطا فرموده ای. میدانم که شایسته اش نیستم اما قدردانش خواهم بود. این بنده حقیر و ناچیزت که جز خورده ای گرد و غبار در بیکران هستی تو نیست، در گوشه ای از دنیایت تو را میخواهد. به تو و حکمتت، و نه رحمتت، چشم دوخته است. می داند که هیچ نیست و هیچ هم نخواهد بود اما در میانه این دو هیچ فقط تو را دارد. چگونه تو را مدح گویم که در حد بضاعت اندک این ذره غبار، حق مطلب ادا گردیده باشد. خدایا دوستت دارم...


پی نوشت:

این تحمیدیه مورد علاقه منه. به نظرم لازم نیست مثل قرن ۴ و ۵ هجری از کلمات و تعابیر محیرالعقول استفاده بشه تا دلنشین باشه. فقط کافیه حسش کنید و باهاش ارتباط برقرار کنید. هرکسی باید تحمیدیه خاص خودش داشته باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
آقای پدر

نظرات  (۳)

سوال من رو جواب ندادید
پرسیدم کتاب در مورد وسواس درمانی میشه بهم معرقی کنید؟
پاسخ:
زیر کامنت قبلیتون جواب دادم. البته کلی گزینه وطنی هم وجود داره که ایات عظام و حجج اسلام نوشتن!! ولی من همون توصیه میکنم.
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۱ بهار شیراز
شکرگذاری لیاقت میخواد ....
به بچه هام همیشه یادآوری می کنم که شکرگذار باشند و لیست دعا داشته باشن...
پاسخ:
لیست دعا... به نظرمن صحیفه پر از جملات دعاگونه بینظیره
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۰ بهار شیراز
دعا بنظرم باید به زبون خودمون باشه ، بفهمیم چی میگیم ... از اعماق دل و جان با خدا حرف بزنیم به زبانی ساده ....
مثل شبان معروف ... بزنم شانه سرت ...
پاسخ:
یه همچین نظری رو توی پی نوشت گذاشتم. راستش داشتم به همون فکر میکردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی