var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یک پست مزخرف

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ق.ظ

من هیچ وقت ادم حسودی نبودم... هیچ وقت به حسادت، بخل، کینه و تنگ نظری متهم نشدم...

الان هم نشدم...

اما دچار حسادت شدم...

پیر شدم؟ دارم تغییر میکنم؟ شاید همیشه بودم و نمیدونستم؟ 

شاید فقط یه احمقم؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
آقای پدر

نظرات  (۲۴)

۱۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۴ محدثه واحدی
حسودی خیلی وقتا مشخص میشه و اطرافیان حسش میکنن...باید در نظر دیگران جستجو کنین
پاسخ:
فکر نمیکنم بر اساس قضاوت دیگران من حسود باشم.
اما این دفه خودم حسودیم شد و این حسادتم رو با یه عصبیت عجیبی بروز دادم. 
جواب : هیچکدام !!! 
احتمالا وارد موقعیتی شدید که قبلا تجربه اش رو نداشتین .. بهتون نمیاد این صفاتی رو که گفتین داشته باشید...
پاسخ:
درسته. رفتارم در برخورد ناگهانی با وضعیت بیشتر از روی احساس و ناشیانه بود
به چی حسودیت شد حالا؟
پاسخ:
به یکی دیگه... از اون حسادتا که بخاطر علاقه به یکی، ایجاد میشه...
لامصب چرا اینجا ایکون نداره؟ ادم نمیتونه حسشو بریزه بیرون.
وای تو دوباره حالت بد شد .آخر پدر جان تو نمیگویی اون خواننده بیچاره هم حالش بد میشود مرد هم این همه دگرگونی والا
پاسخ:
اگر میدونستی سر چی حرصم گرفته میزدی توسرم.
من کنجکاو شدم.خو بگو دیگه :))))
نکنه فندق خاله ش رو بیشتر از تو تحویل گرفت واسه اونه!o-0 :))))))
پاسخ:
نه بابا، بیچاره بچم. همه رو دوست داره
اصلا" مزخرف نبود پستتون یه جور اعتراف بود شایدم ماهم دچارش شدیم و یا میشیم برای هممون هست. مراقب باشیم بیشتر نشه.
حسادت از اون حس هاس که وقتی دچارش میشیم خیلی خوب بهمون آلارم میده و می فهمیم حسمون خود حسادته.
پاسخ:
من از اینکه دچار اون حس شدم لجم گرفت. اون هم لجش گرفت.
دقیقا درست میگی، همه دچارش میشن اما اشتباه من این بود که در اون وضعیت عمل کردم، باید متوقف میشدم و حسمو جمع میکردم و بعد دست به عمل میزدم.
میخونمت پدر
پاسخ:
ما نیز هم.
مراقب خودت باش که زودتر خوب بشی.
بگو بگو بگو من دهنم قرصه
پاسخ:
خخخخخخخخ...
نمیگم نمیگم نمیگم...
ضمنا طبق تحقیقاتی که بخاطر تیمسار انجام دادم باید بهتون بگم که بحران میانسالی در مردان حتااا از ۳۰ سالگی هم شروع میشه
پاسخ:
دوست عزیز، جین گلم، دختر قشنگم... مثل اینکه کتک میخوای؟!
تْ تْ تْ تْ تنبیه بدنی؟!! روانشناسمونو باش!
پاسخ:
یه وقتایی لازمه
 شما روانشناسین؟
پاسخ:
تقریبا
میشه چند کتاب در مورد وسواس بهم معرفی کنید؟
پاسخ:
اینکه بخوام بگم مشخصا کتاب خاصی تو ذهنمه که مثلا دیگه حجت رو تموم بکنه، خب نه. اما شاید کتاب جان آردن ((کتاب کار درمان وسواس)) بد نباشه. اما اگر داره شما یا شخص دیکری رو آزار میدن جدا توصیه میکنم به مراکز مشاوره مراجعه کنید. وسواس عملی با وسواس فکری، یکسان نمیشه باهاش برخورد کرد.
مربوط ب فندق میشه?حس می‌کنم ب خواهرخانومتون ب خاطر علاقه فندق حسودی کردین
اگه اینجوری باشه ک وااااای ب حال داماد آیندتون(:
پاسخ:
اصلا مساله این نبود.
فکر نمیکنم هیچ وقت به باجناقم هم حسودیم بشه. احتمالا باید ادم رقت انگیزی باشه که تونسته چنین انتخاب فاجعه ای داشته باشه!
یعنیی بهباجناقت حسودیت شد؟؟؟ وایییی خخخخ
ببخشید:/
پاسخ:
اولا که ندارم، دوما که حسودیم که نمیشه هیچی، دلم هم براش میسوزه
اره به ایمیلم میفرسته وقتی روش میزنم میگه تاییدیه ایمیل معتبر نیست
خیلی مسخرست،3 تا ساختم حتی یه ایمیل جدید شاختم نشد!
پاسخ:
خیلی عجیبه. به راهنمای بیان مراجعه کن. میدونم خودت درمورد کامپیوتر واردی ولی خب شاید یه جایی از برنامه اینها متفاوته
احتمالا بیان نمبخواد عضو شم.:))) منم نمیتونم قربون صدقش برم.والاااا
پاسخ:
آنا میخوای ببینم من میتونم برات بسازم؟
خیلی سپاسگذار از لطفتون.ممنونم اما مهم نیست.نهایت میرم بلاگ اسکای
ادم جایی میره که بخوانش! :دی
پاسخ:
خخخخخ... پس برو همونجا
من بلاگ اسکای هم دارم ولی اینجارو بیشتر دوست دارم.
اسکای ساده تره و برای وبلاگ شخصی بهتره
منم داشتم اسکای اما اصلا دوستش نداشتم!:)))
ایمیل و میده اما کد رو نمیده. اصلا باید بسازم اما بعد پاک مبکنم.
راسی قدمت بیان چقده؟من خاطرات 6 ساله دادم.93 رو ک امسال بلاگفا ترکوند.بیان امنه یعنی به نظرت؟

پاسخ:
خیلی
به اضافه اینکه امکان انتقال کل وبلاگت رو از بلاگفا به اینجا میده
اره بخاطر همین ترجیح میدم بیام بیان
تو ایمیلی کا بهت داد کجاش کد داشت؟
پاسخ:
هیچ جاش. فقط یه لینک داشت که اونو کلیک کردم و تایبد شد
من اون رو کلیک میکنم میگه تاییدیه ایمیل معتبر نیست
شما با یاهو ساختی؟
پاسخ:
نه، جی میل
پس جی میل برم بسازم.فیط اگه نشه.کل بیان و هک میکنم اصلا!:))))))
چرا بلاگفا رو نیاوردی اینجا؟کار سختی هست ک انجام ندادی؟
پاسخ:
نه اتفاقا، باید نرم افزار مهاجر نصب کنی که خود بیان بهت میده. ولی بلاگفا جلوشو گرفته فعلا. 
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجلللللل فرجهم :))))))
خب بیان می مرددددد نه میمردددددد میگفت فقط با جیمیل!عجب آدمیه ها هه هه هه
بلاگفا عجب نامردیه.مخسره
پاسخ:
تبریکات صمیمانه.
حالا ادرس بده بیام یه خوشامدی بگم
نمیدونم کامنتم چرا نیومد
گفتم حالا کارهاآا داره وبلاگم!
پاسخ:
ما چشم انتظاریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی