var pass1="3402

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

سمفونی مردانه

تجربیات یک نیمه جان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

عاشقانه

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ق.ظ

کنارش دراز کشیده ام

من رو به او، او رو به سقف...

از تماشای نیمرخش لذت میبرم

از آن چشمان درشت، از آن ابروهای بلند، از آن پوست دارچینی

از آن وجود همیشه گرم

به نفسهایش گوش میدهم، نفسهایی که همیشه منظم و بلند است

بر عکس من که همیشه کوتاه و بی صداست

شاید میخواهد به من اطمینان بدهد که هست

که آنجاست

که با شنیدنش آرام شوم.

من بی صدا نفس میکشم و... اتفاقا گاهی نیستم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶
آقای پدر

نظرات  (۱۵)

چرا وقتی نگاش میکنی نگات نمی کنه؟خوابه؟ نمیشه بیدار باشه؟
پاسخ:
نمیدونم، همیشه همینطوره
زیبا بود 
پاسخ:
ممنون
چه خوبه که می بینیش ... :)
عمیق بود و دلنشین .. 
پاسخ:
ولی اون منو نمیبینه...:(
به این فکر میکنم که چرا نگات نمی کنه؟ 
چون منم همینکارو میکنم . انگار کسیو دوست داشته باشی اما رنجیده باشی.
پاسخ:
یا شایدم فقط دوست نداشته باشی اما ادامه بدی...
زیر این پست بهتر بود سکوت کنم گرچه که سکوت سرشار از ناگفته هاست



راستی اونم تو رو می بینه تو فکر میکنی که نمی بینه
پاسخ:
شک دارم... 
پرنسس گاهی وقتا میاد تو بغل من، میگه به من توجه کن...
خب شما هم بهش بگو، بگو به من توجه کن
این نوشته با اینکه عاشقانه و شیرین بود ولی یه تلخی ته اش داشت! 
آدم ها معمولا سنگینی نگاه را احساس میکنن مخصوصا اگه از سر علاقه باشه. برام عجیبه که روشو به طرفتون نکرد منتظر بودم انتهای متن رو به طرفتون کنه و لبخند بزنه!  دوست داشتم متن اینطوری تموم بشه. . . 
پاسخ:
خب تقریبا هیچوقت اینجوری تموم نمیشه... حتی باوجود سنگینی و اینا که گفتی.
خب از کجا بدونه؟ باید بهش بگی علم غیب که نداره تو ذهنت چی میگذره 
پاسخ:
مساله همینه، حتما باید بهش بگم.
تا حالا شده برگرده و نباشین؟
پاسخ:
جین سوالای فلسفی نپرس
این پستِ رمزی چیه آقایِ پدر؟!  آیا منم می تونم رمز داشته باشم؟؟؟!!!
پاسخ:
متاسفم. کسی رمزی نداری، اصولا اینها مخاطبی جز خودم نداره
اینقدر دوست دارم این رمز پلاکهاتو بدونم که نگو خخخخخ
پاسخ:
خخخخخ، میدونم. خیلیا دوست دارن. اما جسارت منو ببخشید. کسی رمز اونها رو نداره
گاهی دلخوری و آنچه که از درون کسی نمی دونی آدم رو آزار،میده 
پاسخ:
سانیا من عشقی نمیگیرم... والسلام. 
:) چرا حالا تاسف!  خواستم از غافله عقب نمونم.
پاسخ:
خب اخه من معمولا چیزی رو رمزی نمینویسم، اسباب شرمندگیه
بعد عمری ام که جواب میدین ، میگین نپرس:)
ناراحت میشم برای شما ، خوب باشین کاش
پاسخ:
خوبم جین جان، به اندازه کافی خوب هستم.
امکان نداره عشق بگیری و عشق ندی یه جای کار میلنگه :/
پاسخ:
اره خب، دقیقا میلنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی